Една от силните страни на Microsoft и в частност Xbox One конзолите е предлаганата обратна съвместимост към предходните конзоли на редмъндския гигант.

PS4 предлага частична възможност за възпроизвеждането на PS2 и PS3 игри, която обаче бледнее пред услугата на MS, при която потребителите просто могат да поставят стария си диск за Xbox или Xbox 360 и той да бъде възпроизведен на конзолата на която и да е Xbox One конзола.

Sony обаче патентова нова технология, зад която стои главният инженер на PS4 и Vita (и вероятно – PS5) – легендата Марк Сърни.

В документа се описва как в общи линии ще работи технологията, като очакваните платформи, които ще бъдат емулирани, включват PS4, PS3, PS2 и PSX (оригиналния PlayStation). Разбира се, предвид факта, че PS5 все още не съществува като официално обявен продукт, името на новата конзола не се среща никъде. Освен това, както сме споменавали нееднократно, патентоването на дадена технология не означава, че тя непременно ще види бял свят.

От друга страна подобен патент звучи адски логично за положението, в което се намира Sony, и пълна обратна съвместимост с преходните четири конзоли на японците може да превърне PS5 в платформата с най-голям каталог (изключвайки PC, разбира се). Пълна обратна съвместимост може да бъде и генерален плюс за потребителите, които са инвестирали в екосистемата на PlayStation през годините. Също да помогне много и в битката с Microsoft, Nintendo и останалите нови играчи следващата генерация.

Очакваме анонс на PS5 в рамките на настоящата година и премиера през 2020 година.

„Гъвкавият“ смартфон на Intel смазва концептуално (СНИМКИ)

---

OLED телевизорите ще станат значително по-евтини

---

Изненадай любимия с дигитален подарък: Windows и Office лиценз от GoodOffer24

Оцени:
Рейтинг: 5
Тагове:
Най-четени
Всички

97% от потребителите се чувстват по-продуктивни, след като заменят Windows с Mac

288 | 22.06.2019
Още от Play

Последният трейлър на Stranger Things ни припомня, че до 4 юли не остава много

0 | 21.06.2019